Jak prodat nemovitost za vyšší cenu v kratším čase

Není to nereálné kouzlo z pohádky, ani nekalý trik. Dnes se důkladněji podíváme na výhody Home stagingu, díky kterému můžeme prodávat nemovitosti za vyšší cenu a v kratším čase.

Ačkoli je jeho praxe v České republice teprve v plenkách, zajímá čím dál tím více lidí. A to nejen realitní makléře, ale také samoprodejce z řad široké veřejnosti.

V posledním článku jsme se blíže podívali na 3 nohy, na kterých stojí prodej nemovitosti. Jsou jimi vnitřní marketing, vnější marketing a cenotvorba. Téma Home stagingu je součástí zejména vnitřního marketingu, tedy přípravy nemovitosti pro následný prodej či pronájem.

Proč byste si ale měli dávat práci navíc a má smysl nemovitost takto připravovat? Jaký je skutečný přínos Home stagingu a kdo díky němu profituje?

Home staging je kouzlo, které funguje

Jeden z nejúžasnějších faktů, které s sebou Home staging nese, je, že má přínos pro všechny zúčastněné strany.

Přínos má pro kupujícího, který si snáz představí, že toto je nový domov, do kterého chce investovat. Prodávající prodá dříve a za vyšší cenu, a makléř tím také získá vyšší provizi a dokončí obchodní případ rychleji. Všichni jsou spokojení.

Tím prvním konkrétním přínosem, který napadne okamžitě většinu z nás, je to, že díky kvalitně provedenému Home stagingu je možné nemovitost prodat či pronajmout za vyšší cenu a v kratším čase.Pro většinu prodávajících je vyšší cena tím nejzajímavějším přínosem, který těší i makléře, a pomáhá jim také navyšovat jejich vlastní prestiž.

Vhodně aplikovaná pravidla stagingu vám pomohou prodávat bez zbytečných ztrát, nebo je dokáží velmi efektivně minimalizovat.

Znalostí technik Home stagingu získáte při prodeji velký náskok před konkurencí. Nabízené nemovitosti budou vyčnívat, protože budou odlišné. To znamená, že je klienti, potenciální kupující, lépe najdou.

Realitní trh je vysoce konkurenční prostředí a díky stagingu bude nabídka vidět. Kdo je vidět, ten vítězí, a už k tomu nemusí používat pouze ostré lokty. Navíc nabídka bude působit mnohem důvěryhodněji a profesionálněji.

Vyplatí se to?

Matematika je jednoduchá. Ne všichni si však dokážou spočítat, že provedení homestagingových úprav je vždy levnější než zlevnění nemovitosti.

Představte si, že prodáváte nemovitost 6 měsíců, a ono to pořád nějak ne a ne dojít ke zdárnému konci. Jaké máte možnosti? Pokud jste doposud o Home stagingu neslyšeli, nebo se o něj více nezajímali, pravděpodobně byste pouze neustále zlevňovali až na hranici, kdy by se konečně našel kýžený kupec.

Naštěstí však existuje způsob, jak ušetřit čas i hrozící ztrátu. Home staging je řešením, které vás jako investice bude stát méně než promarněný čas a finální nucená sleva z ceny nemovitosti.

Pokud jako majitel nemovitosti spolupracujete s profesionálním makléřem, nemělo by se stát, že vám nenabídne možnost realizace Home stagingu při prodeji vaší nemovitosti.

Stejné výhody aplikace Home stagingu na vás čekají i pokud nemovitost prodáváte sami.

Cíl každého prodeje

A co vlastně chceme? Prodávající i makléři prodat rychle a dostat co nejvíce peněz. Kupující chtějí najít vhodnou nemovitost, do které budou ochotni investovat. Home staging je jednoduchou pomůckou, jejíž aplikací se snadněji potkají zájmy všech stran.

Do akce!

Přínos Home stagingu je neoddiskutovatelný. Nicméně je to jako se vším – teorií to nekončí, ale začíná. Inspirujeme se, pochopíme a pak je potřeba vyrazit do akce, aplikovat.

Myslete obchodně. Je důležité brát Home staging vážně a v maximální možné míře ho zavést do praxe. Je potřeba z něj už konečně udělat standard i u nás.

Pokud si chcete přečíst detailní případovou studii prodeje jednoho obyčejného pražského bytu, podívejte se sem. >>>

Čeká na vás konkrétní informační nálož z realitní reality.

Ivana

webinar_og_image_b

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.